Friday, December 19, 2008

Finally Friday

Well for most people the work week is ending, mine is just about to begin. Ugh... but I finally started and pretty much finished my Christmas shopping, Yay! I met my friends for lunch today at Bravo (yum!) and got to play with their sweet babies...Baby B is 3 1/2 months, Baby A is 2 months and Baby E is 1 month. We had an epidemic at work last year and pretty much everyone had babies sometime this fall, I think there were 14 girls pregnant total. I decided it was safest to only drink bottled water...

So then we had a day full of shopping. Mr. Football wasn't exactly pleased that I shopped until 11pm tonight, but I felt like I HAD to keep going. I knew that once I stopped, I wouldn't start again. I have something to pick up at Target and Walmart on Monday, then I think I'm officially done. I'm very excited about these cute sweaters I found at Old Navy. Every year we take a family picture Christmas day, it's the only day everyone is actually together. So this year I decided I want everyone to match (corny I know) and found an assortment of grey/black/white sweaters for a very reasonable price. I can't wait to see how it turns out...

My brother "Mr. Blackhawk" is coming into town this weekend, so I planned on cleaning the house, getting the spare bedroom ready, and finally putting away the last of our wedding gifts...instead I finished Twilight and had to run out to Walmart at 9pm to buy New Moon. Pathetic. So tomorrow, before I go into work, I'll be speed cleaning (aka throwing things into totes/baskets/anywhere else unseen). No wait, I NEVER do that...

It finally feels like Christmas! Bring it on...



Oh! and I almost forgot...



2 months (and 1 day, I said I almost forgot, so I'm a day late) ago...




We got married! It's been a wonderful (and busy) 2 months...here to many many more!

7 comments:

Ashley said...

I totally get what you mean about shopping... sometimes it nice to just keep going and feel accomplished! and happy 2 month to y'all! :-)

Mrs. Nurse said...

congrats on 2 months :) i love old navy sweaters!

Amanda said...

>>FYI this is cookie<<

No way, has it really been 2 months already??? it feels like yesterday. Yay 2 months! I just want to thank you and mr. football for the early christmas gift. We finally brought it in last night from the garage and it fits quite nicely in the living room. (Im talkin bout the couch FYI) AND I would like to thank you in advance for inviting us over on January 21st to watch some television with you guys! (Im talkin bout Lost FYI)!!!!!! We finished the last season and are DYING to see more! sooooo, since we are poor and have no television we wanted to thank you for the invite. haha, just kidding, but seriously though, you should at least dvr it for us, I would LOVE you so much!

P.S. I will definitely do the whole tagging thing that you do sometime, but I need to make friends on blogs first, i am very bad at blogging ive decided, but I like it, so I will try to make at least 5 more friends with dogs so I can tag you and lulu back... haha... later!!!

littlesack said...

congrats on 2 months!!!

Ps--i havent forgotten about Cheeto's tag...I'm just brainstorming

Emily said...

oh nooo... dont start the new moon book.. you will get sucked in even more.. i mean it.. i was a reading fool for 5 days straight and in those five days i finished the last three twiligh books.. so worth it!!
yea for 2 months!

Newlywed Next Door said...

Happy anniversary! Love that wedding picture, btw!

KLC said...

Ahh a Pegasus, thanks!! It was only 5 bucks so go check put the stuffed animal section at target!!